Saturday, October 23, 2010

home sweet home

ooo...my home..
sangat best balik rumah.dah la hari ni hujan.sepatutnyer stori ni dah lame.tapi perli di post juga.best ooo tido.makan,tengok tv..heaven sungguh. stori mori dengan daddy and mama.update prkembangan diri selama sebulan aku tak balik rumah. budjet macam x balik setahun.hahaha..la ni dok tengok bola.dah minit2 terakhir2..mummy aku dah mengamuk kedah macam nak kalah..mengamuk ada makna ke tue..hehee..sabar no..melaka xda team bola.jadi kami terpaksa sokong team lain.menumpang team orang..sadis2..melaka tak penah ada team yang betul2 kuat.may be kerajaaan tak tekankan sangat kot.kalau cari player2 kat melaka tu rase aku ada je yang boleh main..(feel semangat bola tengah tinggi)..kata Melaka Maju 2010..patutnya dari semua aspek la kan..dah kemana aku ni mengaban...
jadi akhirnya aku sangat hepi..macam fairy tale..happy ever after...dapat balik rumah..=)


see my cute house...
p/s: gaya macam aku budak oversea...

No comments:

Post a Comment