Thursday, July 15, 2010

dalam gembiranya aku ada juga kecewanya

tahniah2 elaun dah masuk..alhamdulilah~~~~no need to worry lagi kan.tapi even dah masuk elaun yang ribu riban tu pun aku still kecewa.macam2 perkara yang aku kecewa kan.sangat kecewa...
  1. blog2 faveret aku yang dah di privatekan
kenapa ye kalian2 semua privatekan blog anda.aku suka apa baca karya2 anda semua.haish..tergendala sudah aktiviti kegemaran aku .banyak lagi karya kalian yang belum habis aku khatamkan. ye aku memang silent reader..kenapa? bahaya ke aku?? itu yang aku tidak faham tentang apa yang kamu katakan.ada reader yang suka baca tapi tak comment.mungkin ada sebab mereka sendiri tidak mahu meninggalkan jejak.tapi keluar air mata darah sekalipun itu hak kamu.suka hati kamu.tapi yang aku tahu kamu dah hancurkan hati2 ramai peminat kalian.terima kasih!!!!
2. elaun dah masuk tapi aku masih bimbang
ye memang elaun dah masuk.hari ni.tapi aku tak cek lagi.dan aku masih dalam dilema.kepada kehendak dan keperluan. LESEN KERETA itu KEPERLUAN. dan DSLR itu KEHENDAK. dan yang mendatangkan kekecewaan aku ialah aku mahu kedua2nya..
3. Insan yang sakitkan hati ini
sepatutnya, kisah ini aku nyatakan diawal tadi. kekecewaan kepada kaum Adam yang membuatkan aku hingga menitiskan air mata.kenapa ye kamu lakukan sebegitu. kata2 kamu yang menyatakan kerja dengan prempuan ini menyusahkan..telinga ini yang mendengar.belum pekak dan tuli lagi.mak, kakak, adik2 perempuan kamu iu bukan perempuan. bakal isteri kamu itu bukan perempuan..ye mungkin perempuan itu baik2 belaka.solehah.lembut.tidak tergedik2.tidak seperti aku dan kawan2 yang teruk di mata kamu.jangan kata2 kamu itu.jangan sampai kamu tersedak dan tercekik di kemudian hari.kita bukan terlalu sempurna untuk mengutuk orang lain.sedar itu.dan kamu telah aku betul2 kecik hati..terima kasih!!!!!!

No comments:

Post a Comment