Tuesday, July 6, 2010

malu setahun aku~~

haha..aku tak tahu nak cerita macam mana keadaan malu ini.mesti lagi 10 tahun aku buka blog ni mesti cerita ni aku still ingat lagi.mula aku aku nak bersyukur sebab aku dah berjaya menderma darah buat kali yang ke 4 dengan jayanya..isi2 borang, cek2 darah macam biasa.prosuder normal sebelum menderma darah.aku PASS!!! even tekanan darah naik sedikit mungkin dipengaruhi oleh perasaan takut.proses derma darah sekejap je bila nurse tu mula cucuk jarum kat tangan kiri aku.aku tak da apa2 feel.apa rahsianya?? jangan tengok darah sendiri.nanti aku nak loya.
habis je aku derma darah dalam 15 macam gitu aku pon bangunla nak pergi minum air. dan time tu aku dah rasa 1 macam.dengan keadaan sekeliling yang bising gila..peluh sejuk aku dah mula memercik..korang pernah rasa tak macam tu? dan sedar2 aku dah terbaring depan orang ramai..pergh malu gila sei..malu2 tak terkata..tapi apa aku rasa tadi macam kematian tu nak menghampiri.takut gila sebab makin lama makin gelap.dah tak nampak apa2..huarhhgh!!! aku tak ingat apa kecuali selawat banyak2 je time tu..aku memang macam gitu kalau derma darah.mesti pengsan sekejap.hahaha~~~ badan lembik tapi ada hati nak derma tu..hihi..terima kasih kepada rakan2 terutama yuhanis dan nurse2 yang tolong aku tadi ye..

No comments:

Post a Comment