Friday, December 17, 2010

aku pon reti masak la wei

entri seperti mahu menegakkan benang yang basah.mengapakah?seperti tercabar dengan usia aku yang semakin meningkat tapi ciri seorang wanita sejati itu belum ada.i tertekan tau!!! malas mahu stori lebih kalau tiada isi.setakat merapu meraban.baik simpan saja diam2.
petang semalam aku tolong emak(panggillan emak itu gaya seperti zaman jepun dulu2) masak kat dapur.tolong aja.tolong tengok dan tolong kacau. ia juga termasuk dalam kategori "tolong" juga ya.
menu semalam kari ikan. aku tolong mana yang patut. tapi sebenarnya aku tengah tunggu mak puji aku.tak ikhlas punya anak. Allah nak tunjuk.orang tak ikhlas tak kemana pon hasilnya..aku dah terbasuh bendi yang mak aku nak guna dengan sabun cuci pinggan.aku tak tau la mana aku meraban masa kat sinki.leka sampai tak sedar..dan lepas tu aku bukan dapat pujian..dapat makan bendi rasa sabun la..^__^
thanxx reading guys!!

2 comments: