Friday, January 21, 2011

minggu ke 3 2011

ya..letih dan meletihkan.sampai berhabuk tidak terbela belog aku. macam2 cerita nak kongsi.tapi tak sempat.tahun kedua degree yang memeranjatkan.dengan segala presentation yang dapat sekali gus, assigment yang dah sampai buat aku lelah.mari kita mula dengan minggu pertama.

minggu pertama:
misi mencari rumah sewa.hampir seminggu kami tawaf bandar baru bangi.bukan senang nak cari rumah. yang memenuhi kriteria.yang selamat,dekat dengan tempat study,berpatutan, kejiranan yang boleh dipercayai,atau senang cerita HOME SWEET HOME gitu. penat cari rumah ni.macam2 ragam manusia yang akujumpa.yang boleh berunding dan mungkin yang tak.ada yang janji nak telepfon tapi tak telefon2 pon.penat ok i tunggu. n finally kami jumpa.rumah semi d 2 tingkat dekat dengan maktab.alhamdulilah.

minggu ke dua:
laptop aku mula buat hal.meragam tak tentu pasal.mungkin merajuk.skrin terus jadi putih kalah tengok filem bujang lapok zaman 60 an.dalam fikiran aku 500$ aku dah terbang.mana nak dengan rumah sewa lagi kan.tapi last2 bila dah hantar p kedai Dr. PC kata ok je.haishh...mahu main cak2 ke lap top ni.
habis masalah lap top.problem hanset pulak datang.HANSET BERRY2 AKU DIRAMPOK.ntah bila manusia durjana itu buat angkara.mungkin masa nak naik bus. tak pe la aku halalkan jek.malas dah nak pikir.nanti dpressy takut akal tinggal separuh.-_____-

minggu ke 3:
agak sedikit lega. class hanya sampai hari rabu.CUTI THAIPUSSSAM.kalah cuti raya haji.dapat aku bebas dari hal2 dunia semata2 ni. puhh lega. lega tak lega sangat la.misi nak pindah barang masuk rumah keluar rumah pulak.tak ke aku penat lagi lepas nie???

sebenarnya banyak lagi insiden2 yang kadang2 buat aku pikir.kenapa dengan aku??semua tak berjalan dengan lancar...tapi dalam menempuh kejadian2 yang tak terduga ni aku kena bersyukur sebab:

ada Pak Tam milik Juju n teman2 mkn megi pukul 1 pagi yang bawak aku selesaikan prob2 rumah sewa,lap top.
ada Mr.Shorty as my punching bag.hahaha.
dan yang penting.mama n ayah tempat aku mintak review segala yang terjadi nie.

thanxx guys.love u so much.xoxo.

thnaxx

No comments:

Post a Comment