Tuesday, April 13, 2010

HaRi-Hari Yang BeRlaLU

kali ini hanya mahu cerita Hari-hARI yang BERLALU.
bermula dari SABTU last week sampai Hari ni. RABU.
banyak yang dah berlaku.semua yang gembira-gembira sahaja.
ALHAMDULLILAH..SYUKUR MY ALLAH


Sabtu

masa semua orang keluar dari area Bandar Baru Bangi, aku dan roomate ku hanya memerap di bilik. macam biasa qadak tidur. bangun2 aku terus on9.layan blog2 yang best. lepas zuhur aku terus bersiap-siap. mahu ronda2 tanah air sendiri.hahaha. kami berdua pergi WARTA. memang dah rancang awal-awal pun. Turun naik eskelator, masuk kedai keluar kedai, makan, minum....lepak kat mamak.Tengok-tengok hampir 2 jam kami kat sana.

Destinasi yang seterusnya...NIGHT MARKET..hooyey!!! time untuk jalan-jalan cuci mata pula. Pusing punya pusing aku dah borong satu tudung syria.suka sangat.dah pakai pon tudung tu.nanti che Tie tunjuk ye. bank in duet di MAYBANK dan lepas tu balik lepas kitaorang dapat CHAR KUEW TEOW PULAU MUTIARA...

AHAD

hanya di bilik meneruskan melayan blog2 dan PRINCESS and THE FROG. happy juga time ni sebab tiada apa yang menggangu.

ISNIN

hari yang paling aku tak suka.ada ke orang suka isnin. hari ni pasti dan mesti aku tin tong plus blur2. nasib baik class cuma 1. reda la sikit tin tong aku ni. rezeki murah la sangat hari ni.kenapa?? MADAM DALILA belanja semua class mate aku nasi lemak..horray.jimat2. bertambah lagi rezeki kitaorang apabila PUAN RABIAH a.k.a naqibah kelas mahu belanja makan KFC.hoorayy lagi!! murah la rezeki diaorang ye..ameen.

SELASA

hari yang paling GEMBIRA apabila baju korea sampai..HORREY lagi!!!! kan hari tu pergi bank in duit.sebab tu la. mye, yatie dan juju beli baju dari online.cutekorean.blogspots. lawa la.puas hati.sangat puas hati.tak sabar nak pakai.memang hatiku sedang berbunga-bunga la di kala ini...nanti che Tie upload gambar baju2 tu okey..

RABU

masih belum2 apa lagi terjadi......

sampai ketemu lagi ya...

No comments:

Post a Comment