Sunday, April 18, 2010

Pencuri Masa

haha..aku adalah pencuri masa.
nak buat macam mana dah aku ni memang suka mencuri masa
mahu cerita, masa-masa yang telah aku curi
curi untuk keseronokan
bestt wooo
tapi nanti hukuman nya hanya orang yang boleh tahan tekanan jer yang boleh terima
macam aku..CITTT....
seperti semalam time dok2 buat asement aku boleh lagi mencuri masa dengan on9..
haha..asement baru se page..aku dah online berpage2.
hebat2 Che Tie..you're so great babe..
hukumannya...
malam tadi aku tidur pukul 3.
aku mana biasa tidur lambat nie..haha.
tido is tido..
sampai kelas mula la nak buat itu ini..
tu la hukumannya.
sebab kita akan berada di tahap tekanan yang tinggi
bila asement tu dah nak di hantar hari tu jugak
nasib teamate aku semua sekapal..
kalau tak masak den nie..
aku tetap aku
dari dulu kini dan selamanya
tak tahu la bila nak berubah
last minute punya kerja
sem ni dah banyak kali aku buat
haha..sampai takat ni masih selamat dengan markah2 yang ''boleh la nak idup''
kang aku kate markah sebenar orang kata ''angkat bakul pulak''...
aku memang suka curi masa
untuk tidur,online,suka suki
apa-apa pun dalam hati aku ni ada la sekelumit rasa macam nak berubah..
tapi tengok la macam manenyer..
hahaha
p/s: Che Tie malas nak pergi KARANGKRAF esok...=(

No comments:

Post a Comment