Wednesday, April 21, 2010

material things and ME

apa ye mahu cerita...bukan cerita di kedai kopi ok.
idea ni tiba2 terlintas masa dalam surau tadi..
MATERIAL THINGS AND ME...
aku cuma nak cerita benda2 tidak berakal ini yang berkaitan dengan diri aku nie
benda yang benda pertama ni aku rasa semua perempuan ada....kira2 macam ak je x da lagi
haaaha...apa ye?
COMPACK POWDER!!!!!
lepas solat tadi semua orang dok sapu2..
seumur hidup aku memang tak da kompak powder nie
bedak dalam botol tu ada la
BABY JOHNSON POWDER tu memang la aku pakai..
tapi yang siap2 dengan sapu2 belaka ni aku memang tak penah ada
dalam hati budjet macam nak try........
haha....nantikannya...
thing yang ke 2....
DSLR atau Digital Single Lens Reflex Camera...
alo kamera yang photographer dok guna tu
memang aku minat abisla...
lawa gambar2 amek pkai DSLR..
hari2 dok pikir.
pantang tengok orang guna..mata aku mesti dok tengok je.
macam kes tadi. di KARANGKRAF..
aku tengok photgrapher dgn DSLR...wah...stylo abeh..
siap2 tambah lens lagi..
aku nak beli yang paling murah nie pun mencungap2 lagi..
ada2 sapa mahu sponser..
aku masih mengira2belanjawan..macam cukup..macam tak
aku sedang mengarang ayat untuk mintak sponsor dari Tuan Syed..
tapi macam x dapat je..alo mintak back up jer ayah ku.
cara lain untuk dapat kan DSLR idaman ku????
haha..aku kena cari suami seorang photographer..
selesai masalah.
boleh tumpang2 guna.pinjam 1,2...
jadi model tak bertauliah pon boleh juga.
haha...sangat merapu impian aku ni.
susah la Che Tie oii!!!!!
tapi tak pe..aku akan usaha kan jugak.
dapat yang basic pon ok.lagi2 I'm da begginer..
memang patut pon kan..
guna duit sendiri a.k.a elaun kerajaan bagi.
baru puas hati aku
tak sabar2...
p/s: wish me luck okey dalam mengumpul uang nya!!!

No comments:

Post a Comment