Wednesday, June 23, 2010

cawanDunia Vs World Cup

macam dah lambat je aku nak post entry pasal world cup ni.dah masuk 3rd round dalam kumpulan pon..serius talking dulu memang aku tak suka bola2 ni.bukan apa aku rasa game dia lambat sangat.90 minit macam lama gila nak tunggu habis.dan macam mana aku boleh terjatuh hati pada bola ni..ini semua pasal ayah aku la.dia paksa aku tengok.dalam keterpaksaan aku terjatuh cinta..cett ayat buat aku nak loya~~~nak kata aku die hard fan kat bola ni tak la.tapi minat dan faham tu ada ..aku tengok bukan sebab player dia yang good looking.aku macam panas jer bila orang kata macam tu~~dan pasal world cup ni..aku bajet kecewa ar..dengan pasukan faveret GERMAN aku yang tengah bertarung nyawa..hish hari tu tak mau main betul2.angkat penalti pon tak boleh.dah la soccer kena merah..hish..
argentina,uruguay,mexico,korea selatan dah sure masuk kalah mati punye round..yang lain2 macam mane ye..
juara??susah nak ramal lagi kan..keputusan semua terkejut2.buat aku heart attack..

No comments:

Post a Comment