Friday, June 11, 2010

pada mereka tudung itu apa..aurat pula apa

aku bukan ustazah dan bukan perempuan sempurna untuk ulas perkara2 ni..sebenarnya aku baru je round2 di facebook..dan tiba2 aku terjumpa lagi schoolmate aku yang dah ilang penutup kepala....haisshhh..sorang lagi.kalau orang luar tu aku boleh terima lagi..tapi kalau budak sekolah aku.alamak agak kechewa la~~~~
untuk tutup kesalahan yang memang terbukti ini..mereka selalu cakap
'' ala orang pakai tudung labuh pon bukan baik sangat''

ye memang la aku tak nafikan.tapi apa2 pun mereka dah ikut suruhan pencipta kita. dan itu definasi baik yang aku baca dalam hlovate hari tu..amal makruf nahi mungkar..kita tak cukup baik kalau masih banyak benda lagi yang kita tertinggal~~~
aku takut kot akan jadi macam tu nanti2...nauzubillah~~~

No comments:

Post a Comment