Saturday, June 19, 2010

cuti yang dah nak habis

cuti 3 minggu dah nak habis.terus terang aku cakap aku tak mau balik.huarggggh...aku rasa mesti kawan2 aku tahu kenapa aku tak nak balik.dengan peraturan yang entah macam apa2 dan ditambah dengan kelas yang dah nak bermula..entah apa la nasib aku.la gi satu alasan kenapa aku tak nak balik.RESULT EXAM~~~~tak tahu la apa cerita result aku ni.ok ke tak..bila ingat2 balik masa jawab hari..aku main aci taram je.
ada 1sebab ke aku rasa seronok nak balik..KAWAN2 aku.tu je la.gelak2.suka suki.makan banyak2.hahaha!!!! tapi awal2 ni mesti tak boleh suka suki sangat..al maklumlah akauntan negara tak luluskan lagi elaun kitaorang..
dah nak sem 2..dan itu sangat aku tidak percaya..dan rutin bangun awal pagi aku akan bermula.sem ni sure punya mencabar sebab dengan bulan Ramadahan..moga2 aku dilimpah rahmat.
doa untuk diri sendiri: semoga sem 2 yati akan bertambah rajin...(sebab aku ni sangat malas)

No comments:

Post a Comment