Monday, June 7, 2010

ucapan buat mereka yang sedang aku fikirkan

ucapan ini khas buat mereka...
  1. kepada semua pejuang pembebasan Palestine

'' anda semua memang yang paling aku segani.tiada yang lebih berani selain daripada anda di zaman ini. aku tabik pada kalian.kepada yang terkorban di atas MAVI MARMARA..TAHNIAH dan BERTUAH aku ucapkan, kamu mati di dalam keadaan syahid.aku cemburu!!! kerana aku tidak pasti bagaimana kematian ku. semangat perjuangan kamu pasti menjadi inspirasi pada dunia...InsyaAllah...''

2. kepada Kerajaan Malaysia tercinta

'' Malaysia akan muflis menjelang 2019??? seperti tidak aku percayakan..semakin hampir kepada 2020 negara maju negara menjadi muflis...bagi aku seorang yang bukan pemikir ekonomi yang bertauliah bagi aku macam tak lojik..muflis kerana subsidi...haha..mahu aku tergelak besar sampai terguling2..kerana subsidi pada tepung,gula,minyak....Malaysia boleh rugi..kalau rakyat Malaysia semua bergaji ribu riban, boleh la cerita..fikirkan waras2..kata Malaysia antara pengeluar kelapa sawit terbesar di dunia, petroleum kita lebih baik dan berkualiti tetapi kenapa benda2 tu semua yang kita mahu tarik subsidi..pelik2...tidak cukup segala bagai cukai2 yang kamu kenakan sampai cukai judi kamu luluskan????

3. kepada Hijau Daun

'' kamu juga sedang aku fikirkan..ke mana ya mana kamu pergi??? lama tarak kongsi cerita.ingat cuti2 ni mahu on9 sama kamu..ada masa cari aku okey..

p/s:aku rindu pada kawan aku yang seorang ini...=(

No comments:

Post a Comment