Thursday, May 13, 2010

Freaky Friday..

today is JUMAAT...macam2 berlaku hari ni.agak seronok. mula2 dengan kuiz Gerko di Dataran Gerko.mencabar kot..30 soalan.tapi kitaorang dah study jawapan.macam mana tu kiranye ya?? haha..itu adalah kepandaian budak2 cerdas+genius macam kami..dengan bincang2 lagi.kalau tak dapat markah penuh memang tak tau nak kata ape la kan.kan bagus kalau exam2 lain macam ni.mesti memanjang je aku senyum sepangjang jawab exam..
habis je jawab exam aku meneruskan misi ke kedai fotokopi,,jeng..jeng ni la part yang aku paling suka hari ni..apa dia???? hehe..no need to share la ye..yang penting buat aku senyum sampai malam kang...=)...taklimat exam yang best,seronok..memang aku dah bersediala dari segi taklimat nak masuk exam ni..haha..dengar taklimat memang dapat A..nanti jawab exam tak tahu la apa cerita..
kelas ulangkaji PKK yang banyak bergerak ke sana sini...pergi lunch dengan amek nasi yang bayak seperti gunung sampai semua orang tegur..petang nak pergi jamuan rumah USTAZ..dan malam ni mahu menyokong Piala Thomas di bilik TV....tapi Tina cakap jangan rancang nanti tak jadi..
ok dear!!!

No comments:

Post a Comment