Wednesday, May 26, 2010

Pak Guard TERBAEK~~~

baru pulang dari mengisi perut..menu pilihan.nasi goreng ikan masing dengan fresh orange.tak la nak habis sangat.jalan bersama2 13 orang gadis2 meletup!! macam rombongan mak kiah kot..haha..habis2 makan dah pukul 10.20..apa lagi gerak la nak balik.dah la jauh.kalau ada kereta kuda tak pun kereta sorong ok la jugak...dan aku ibarat ketua rombongan.(sebanarnya tak pon tapi sebab dok depan sekali jadi lagak2 nya sebegitula ye)..sesampai di depan pintu gerbang maktab kesayangan...


MYE: YATI G AMEK KAT..

AKU:TAK MAU LA BIARLA JUE YANG AMIK

MYE:MANA KAT KITA???


dan aku terus mencari2 kad..haik.mana pulak pergi nie.abes licin..dan Pak Guard TEBAEK pun keluar..


AKU: PAK CIK KAD MANA??

PAK GUARD TERBAEK: SEKARANG NI PUKUL BERAPA?

AKU:ERM..PUKUL 10........................30...........7..(dalam hati lambat 7 minit je pun)

PAK GUARD TERBAEK: TAU PUN..

AKU DAN RAKAN2: ALA PAK CIK..NAK KAD..KAMI JALAN KAKI TADI..

PAK GUARD: MENANGIS DULU..


dan yang paling aku tak boleh blah..budak2 class aku yang dikatakan meletup itu terus menangis seperti yang pak guard tu suruh..haila~~~korang memang terbaik la..pak guard tu pon bagi la tapi seperti biasa bersama-sama nasihat...
p/s: aku tarak reti mahu cerita..harap2 difahami

No comments:

Post a Comment