Saturday, May 22, 2010

subuh yang mengejutkan!!!

aku terbangun pagi sabtu ini dengan melihat di jendela pagi masih kelam2..cahaya matahari masih belum membahang lagi.seperti baru jam 7 lebih2.itu firasat ku ketika mula2 terpisat2 bangun.dalam hati...

'' baru pukul 7 lebih..sempat lagi subuh ni''...
bergegas ke kamar mandi mengambil air solat..berjalan dengan agak laju takut terlepas waktu nanti..berusaha menunaikan solat subuh walau sudah terbabas sedikit..dan bila aku mahu menyarungkan telekung putihku ke kepala..jeng..jeng..jeng..
mata aku terpandang jam...apa PUKUL 9...aku tak percaya.aku cari jam hanset..Ya Allah betul pukul 9..aku bukan lagi terbabas tapi sudah terjunam ke dalam gaung..MASYAALLAH!!!!! aku teruskan juga solat subuh ku di pagi yang mengejutkan itu dengan perasaan yang bercampur2...
'' serius talking aku memang tak sedar subuh pagi tu.tu la tidur lagi lambat2...amek.. sapa suruh dah nak subuh baru cari katil..nila akibat ye che Tie oii!!!..jangan buat lagi okey"

No comments:

Post a Comment