Sunday, May 9, 2010

rumah warden,aku dan suatu pagi

rumah warden~~~~ memang ada je kat bawah blok hostel ni.dah hidup kat asrama memang mesti ada warden..tapi kalau kat uni panggil felo la.
aku~~~~ aku la a.k.a che tie.
suatu pagi~~~ time yang paling malas dalam hidup ini.lagi2 monday.memang la liat.haha!!!

semua takrifan2 ni dari pandangan mata hati che Tie ye..sila jangan dijadikan panduan..

jadi aku nak buat sedikit kaitan antara ketiga2 benda ini...
kaitannya ialah setiap pagi yang memang aku liat nak bangun ni dan dalam keadaan terpisat2 dan mamai2 dengan niat nak pergi mandi..aku mesti lalu kat area rumah warden.maknanya rumah warden yang bawah la kan.aku dok tingkat 4..maka setiap pagi mesti bangun2 je kepala otak aku dah ingat kat rumah~~~sebenarnya ingat masakan mama!!!
ini semua disebabkan isteri warden aku yang setiap pagi masak sarapan sedap2 kat family dia.nasi goreng,mee goreng,nasi lemak, and ape2 la lagi kot..ada sekali aku bau ikan masin..pergh...memang tak boleh tahan..bau dia sampai floor aku nie boleh cium..dan serta mertanya fikiran aku yang dok mamai tu akan terus jadi stress!!!!sebab ingat sarapan kat rumah..pada isteri warden aku tu hulur2 la sarapan tu kat atas...haha..
sekian, terima kasih..=)

No comments:

Post a Comment