Sunday, May 9, 2010

TAGG DARI MAISYA DAN ATINA!!!

1. adakah anda rase hot??
terasa la jugak 'HOT' nyer..lagi bila dok tempat aku belajar..semua orang dok nak amek tau..

2. upload wallpaper pc/laptop yang anda gunakan sekarang
sori la dear..kat cini tak boleh upload picture la..bengong2 ckit..kalu nak tau boleh la datang bilik tengok sendiri ye..
3. cerita pasal gambar
rasa ye tak perlu la diceritakan...tak da bende ya kan..
4. kali terakhir makan pizza
kalu pizza hut dah lama sangat tak makan..lebih kurang 2 tahun lepas kot.tu pon sebab tina beli.
5. lagu terakhir anda dengar??
hah!!! kat kelas tadi..lagu OPICK.tapi tak tau tajuk dia apa..
6. apa yang anda buat selain selesaikan tagg nie??
erm..lepas ni nak selesaikan tagg dari tina and then nak mandi..pas tu kunun nak start study!!!
7. selain nama anda, anda dipanggil apa??
kat rumah mama panggil kakak..ayah panggil sayang2..special kan..
8. tag lagi 3 orang,
lepas dfikirkan....nak tagg...
  1. along
  2. tina
  3. pjah
9. siapa orang nombor 1 bagi anda
budak tembam yang comel yang dok sebelah aku kat class..budak melaka sama macam aku.ada blog dia sendiri..she likes my sifu la kalu bab2 blog nie..
10. katekan sesuatu pada orang no 2
terima kasih sebab selalu bawak saya ke mana2 dengan bojet kamu..
11. no 3 ad hubungan dengan siapa??
sori nie aku tak tau..hubungan sesama manusia la kot ye..
12. kata2 cinta pada orang no 1
along aku sayang ko...(macam tak romantik je kan)
13. berikan 5 fakta yang anda tahu pasal orang yang tagg anda??
  • nama dia maisyarah.aku panggil mye or maisya
  • incik kesayangan dia Inchik erisya
  • minat kepasa DSLR dan guitar..(kite bersame2 mengejar impian itu ye)
  • geng aku tido petang(nie memang seperti rutin)
  • kucing dia nama TOMMY n CICI

ATINA PULA

  • ada bojet yang selalu aku tumpang naik
  • sem depan dia bz..redaksi.tinggal la aku sorang2
  • sekarang ni dia dah pandai edit2 gambar..nice pict!!
  • seorang yang pandai masak( jujur ni tau)
  • hah!!! dia mempunyai koleksi kasut yang banyak..(sape yang sama saiz boley la pinjam)

THANKS TO MAISYA and TINA SEBAB MENGETAGG SAYA!!!!HARAP BERPUAS HATI DENGAN JAWAPAN YANG RINGKAS2 INI~~~~

No comments:

Post a Comment